VVD Rijssen-Holten klaar voor de verkiezingen

Op 16 november hebben de leden van de VVD in Rijssen – Holten een paar belangrijke beslissingen genomen: de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 zijn vastgesteld.

Op een drukbezochte ledenvergadering bij Gelagkamer De Keizer hebben 22 kandidaten hun plek op de lijst gekregen. Lijsttrekker Frans Noordam: “ik ben bijzonder tevreden met deze kandidatenlijst, het vormt een prima afspiegeling van onze mooie gemeente. Met deze kandidaten en ons sterke verkiezingsprogramma, gaan wij een goede campagne voeren. Ik ben vol vertrouwen in een mooie verkiezingsuitslag voor de VVD.”

Bij de ledenvergadering waren ook nieuwe leden aanwezig, die nadrukkelijk meededen in de gesprekken over het verkiezingsprogramma. Ook op de kandidatenlijst staan nieuwe leden.

Voorzitter Jan Veerenhuis: “de VVD Rijssen-Holten heeft de afgelopen jaren een duidelijk herkenbare politiek gevoerd. En dat samen met onze nieuwe netwerkstructuur, vertaalt zich dat ook in ledengroei. Daar zijn we heel blij mee.” Wie de 22 kandidaten zijn is terug te vinden op de website www.rijssen-holten.vvd.nl.